Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Environmental education and ecological literacy is evolving into a pedagogical field, with more and more schools today taking actions to create landscaped settings for natural learning than ever before. With these developments comes a need for an integrated book that provides both core philosophies as well as method. This comprehensive volume Schoolyard Gardening as Multinaturalism presents the first guide to ways of involving students in schoolyard gardening and designing sustainable schoolyard gardens. Influenced by Chinese Daoism, American Naturalism, Canadian Multiculturalism, and the architectural discipline, a new term Multinaturalism is suggested in response to Turner s (1995) call for a better name of Post-Postmodernism. A conceptual model of Pillars of Student Involvement, as well as a design template for schoolyard gardens that is applicable in the northern hemisphere, are proposed. Schoolyard Gardening as Multinaturalism should help shed some light on this exciting learning environment, and is highly recommended for educators, philosophers, designers, parents, or anyone who is planning to use gardens for teaching and learning.