Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
""Moe's new book is not an argument for or against vouchers; it is an analysis of public opinion on vouchers that is likely to be very influential in shaping the movement's future. Moe has written a nuanced and thoughtful treatise that goes beneath the notoriously unreliable single-shot question favored by the media: Do you favor or oppose school vouchers?"" Richard D. Kahlenberg in The Nation ""In a brilliant, definitive analysis of the subject, Terry Moe tells us who does--and does not--like vouchers as well as who says they will use them, if the opportunity arises. He illuminates not only the school choice debate but the nature of public opinion more generally."" Paul E. Peterson, Harvard University ""No book tells us more about how Americans evaluate schools.... This book will be the starting point for anyone interested in any school reform, not just vouchers. A model analysis of public opinion on a public policy."" --Samuel Popkin, University of California-San Diego ""Finally, a book on school vouchers that explores what ordinary Americans want and believe when thoughtfully engaged on the issue."" --Stephen D. Sugarman, University of California