Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Following the deregulation of bus services in the United Kingdom in 1986, it did not take long for many distinctive local liveries to disappear. Only a small number remained under the control of local authorities and Transport for London, which decided on what services it needed for its network.Very quickly the big five bus companies - First, Stagecoach, Arriva, Go-Ahead and National Express - dominated seventy percent of the market and their identities and liveries began to appear throughout Scotland, Wales and England - some with fairly low-key route branding.In more recent years those big companies and other operators have introduced revised colour schemes and local identities and even pre-regulation retro liveries. Richard Walter takes a trip up and down the UK to showcase a few of the ambitious and bold styles and campaigns that have been introduced to help entice more people to use their local public transport.