Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Companies that produce, sell and distribute products deal with customers that potentially might return a product during various phases of the customer journey. Dealing with these returns requires a well thought-out returns policy to manage customer expectations. It also requires a well-implemented returns management process to manage efficiency, accuracy and throughput time. The impact of an uncontrolled returns process can be large. It can impact both the relationship with the customer and the company's financial results. The opportunities from a controlled returns process are large as well. A well-managed returns process can create value in different areas.