Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Companies and society are increasingly interested in the environmental impacts caused by their various actions. The environmental impacts of industrial activities have been considerably reduced as a result of increased economic and normative steering. However, the majority of organizations nowadays operate in the service sector where normative steering is rare. This book concentrates on finding factors that encourage environmentally responsible behavior in service sector companies. Publications on this area have until now been lacking. This book, therefore, provides new empirical knowledge of office workers environmental behavior and the factors affecting it. The analysis should help shed some light on the effect that employees environmental knowledge, attitudes, social pressure, and the company s environmental management system have on environmentally responsible behavior. Companies aiming to improve their environmental efficiency can use these results in their everyday work.