Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Design thinking is an increasingly widespread approach. In recent years it has been launched as a method that enables even the most conservative company to adopt agile, innovative and entrepreneurial mindsets and to think outside the box.
But what is design thinking, how did it emerge, and what does it do? In Quick guide to design thinking Ida Engholm highlights the concept of design thinking from a Danish research perspective.
The book outlines the research behind design thinking and provides an overview of the many different professions, theories and methods that have contributed to developing and defining design thinking as a research and practice field. Further, it offers an introduction to current debates about design thinking and concludes in a call for design activism as a path to a sustainable future.