• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Marketing & Communicatie
  5. Marketing
  6. Promotional Practices and Perspectives from Emerging Markets

Promotional Practices and Perspectives from Emerging Markets

€ 274,95
+ 549 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This volume explores the dynamic nature of emerging markets, which constitute a major share of global GDP, with a focus on the opportunities for growth and the challenges for businesses in meeting the needs of a diverse set of consumers.

With the objective to ensure sustainable growth, there is a need for multinationals belonging to and working in emerging economies to learn best practices and continuously evolve. To conduct business in both urban and rural areas, marketing and promotions are potent tools when applied correctly to portray the right brand image. The book studies recent trends and developments in promotional practices as business strategy, sustainability, and innovation across businesses, including retail, textile, and digital technology. It highlights the path that managers should take in order to better understand the potential of distinct market segments and take marketing managerial decisions accordingly.

This book will be useful to scholars and researchers of marketing, management studies, business management, financial management, business economics, international business, finance, digital technologies, development studies, and economics. It will also interest policymakers and practitioners in the field.

Specificaties

Betrokkenen

Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
274
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781032269146
Verschijningsdatum:
5/09/2022
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
562 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 549 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
Banner ebookactie
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.