Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Who can be powerful and when? Power is a function of network and organizational characteristics and therefore denies an actor (e.g. a NGO or trade union) to be powerful in all networks. To prove this idea, power and institutional theories as well as organizational models will come into use while proposing different types of power factors. Such factors include combinations of organizational and network characteristics that combine to produce high power synergy and low inconsistency. The first dimension of power is trust: the trustee leads the one who trusts. The second dimension is financial incentive: the gift giver influences the gift receiver. The third dimension is irreplaceability. The typology of power factors (organizational and network characteristics) was derived from both inductive and deductive processes. By using statistics-based vector algebra as a basis for the methodology, a survey covering 12 environmental policy networks in 8 European countries was conducted and more knowledge on power was obtained.