Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Hans Segers examines the formal properties of a painting. He emphasises how a painting is only a representation and presents it as an imitation of reality, ‘trompe l’oeil’, painted object and elevated art object. References to painting and sculpture are never far away. He chooses a number of abstracted, recurring forms that evoke the thought of a cloud, tree trunk and house. They function as his image library from which he draws to refer to reality.
In the book Images Trouvées, Hans Segers collected twenty-nine shapes originally in a long concertina-shaped picture atlas, an archive of icons. Twenty-nine people from the art world in Belgium and France were invited to verbalise an image. As a result, the images in this book are enriched with new layers of meaning.
The text contributions are by: Paul Morez, Philip Aguirre, Hervé Bréhier, Koen Brams, Kasper De Vos, Nav Haq, Kathleen Weyts, Hélène Audiffren, Gwénola Ménou, Patrick Ronse, Win Van den Abbeele, Rinus Van de Velde, Lucie Renneboog, Frank Maes, Phillip Van den Bossche, Liesje Vandenbroeck, Suzanne Hetzel, Arnaud Vasseux, Kati Heck, Narcisse Tordoir, Isabelle Viallat, Inge Henneman, Pascal Neveux, Sofie Dederen, Indra Devriendt, Philippe Van Cauteren, Koen Sels, Rokus Hofstede and Xavier Noiret-Thomé