Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Portland Speedway, also known as Union Avenue Speedway, opened in the summer of 1936 and enjoyed a 66-year run as the leading oval track in Portland. Originally built as a dirt track on a farmer's field in the far north of the city, the track was known for track roadsters based on Ford's Model T, sprint cars, and stock cars. As returning servicemen discovered a love for racing, the track exploded in popularity after World War II. The track was paved in 1946 and flourished as a center for racing; it even included a drive-in movie theater. Many notable racers, such as Len Sutton, Rolla Vollstedt, Greg Biffle, and Mike Bliss, either started their careers at or visited Portland Speedway. But the real story of Portland Speedway is told in the hundreds of people who made a living or simply enjoyed the racing life while competing at the Pacific Northwest's finest track.