Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Suddenly, popular music resembles an alien landscape. The great common ground of 45s, LPs, and even compact discs is rapidly falling by the wayside to be replaced by binary bits of sound. In the 21st century, radical advances in music technology threaten to overshadow the music itself. Indeed, today the generations divide over how they listen to the music, not what kinds of music they enjoy.Playback is the first book to place the staggering history of sound reproduction within its larger social and cultural context. Concisely told via a narrative arc that begins with Edison's cylinder and ends with digital music, this is a history that we have all directly experienced in one way or another. From the Victrola to the 78 to the 45 to the 33 1/3 to the 8track to the cassette to the compact disc to MP3 and beyond (not to mention everyone from Thomas Edison to Enrico Caruso to Dick Clark to Grandmaster Flash to Napster CEO Shawn Fanning), the story of Playback is also the story of music, and the music business, in the 20th century.