Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
When the Princess of Zamanga is struck ill and the whole kingdom literally starts to crumble, the warrior, Oddwell, is summoned to complete one mission: save the Princess and save the world. Along the way Oddwell must learn to rely upon friends, old and new, as he comes up against sinister plots to turn the Princess against the Kingdom by an evil witch. As the Princess's condition deteriorates, so does the world she rules, leaving Odwell in a race against time and his enemies. Meanwhile, in our world, a story runs parallel to this "Oddventure." As a young girl in the hospital is told stories by her big brother to keep her mind off the pain of recovery, parallels are drawn between the people in her own life, her illness, and even random objects and artwork around her room, with Odwell, her favorite toy frog, at the heart of every epic tale.