Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The redefinition of the objectives of Higher Education that supposes t he process of European convergence implies new characteristics in teac hing practices. This practical and shows concrete examples and simple recommendations adnd try to facilitate the necessary educational chang e for the true construction of the European Space of Higher Education. The authors begin describing the fundamental elements of the new educ ational focus, extending later on in the description of a group of too ls that can make possible the change. Besides approaching the practica l description of the active methods of teaching-learning and the pursu it of the pupil on the part of the professor, this book several module s to the assesment and the use of the TICs in the Higher Education