Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Felicien Champsaur's Nora, The Ape-Woman (1929) is a sequel to both Homo-Deus and Ouha, King of the Apes. Nora is the story of two hybrids: a beautiful dancer sired by an orangutan and a human scientist, further humanized by surgery, and the son of a native woman and the part-human orangutan Ouha, King of the Apes. It is concerned with evolutionary history and the true nature of the simian and human species; it deals with the scientific modification of such species by means of surgery, thus enhancing the human condition, ultimately leading to the creation of supermen and the conquest of death. Despite various critical claims, Nora refuses to be racist and proudly claims that supposedly civilized white men are not superior to other races, or even species. It is a story of the triumph of animality, and argues that such triumph is not something of which we should be ashamed.