Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book is like a language course that is meant to enhance your ability to communicate your art and creative ideas to the world. In the new millennium, artists must create new models for exhibitions and sales. They must also be aware of new modes of communication, from social networking to the latest mobile phone apps. How we share visual information is radically shifting, and artists can benefit from all of these new tools. In this hyper-competitive world, the latest software and hardware, as it applies to creativity and promotion, is part of a language you must be conversant in. This book works as a course (downloadable syllabus available) and as a companion volume to Carey's recent book, Making It in the Art World.