Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Introduction.- Part I The 'resilience' of native-speakerism.- 1. The resilience of native-speakerism: A realist perspective.- 2. Native-speakerism and nihonjinron in Japanese higher education policy and related hiring practices: A focus on the Japanese 'top global universities' project.- 3. English as a foreign language teachers' understandings of the native/non-native dichotomy: An Argentine perspective.- 4. Overcoming native-speakerism through post-native-speakerist pedagogy: Gaps between teacher and pre-service English teacher priorities.- Part II The 'undoing' of native-speakerism.- 5. Menburyu and the shaguma: (De)constructing (inter)national cultural practices and symbols within a post-native-speakerist framework.- 6. A multilingual paradigm: Bridging theory and practice.- 7. 'Native' Japanese speaker teachers in Japanese language education at primary and secondary schools in Australia.- 8. Challenging and interrogating native speakerism in an elementary school professional development programme in Japan.- 9. Post-native-speakerism and the multilingual subject: Language policy, practice and pedagogy.- 10. Fostering students' empathy and cultural sensitivity to undo native-speakerism: A case study of a transnational education platform involving universities in Hawai'i and Japan.- 11. Public dialogue, disruptive spaces, and the undoing of native-speakerism.