Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The exploration of environments using collaborative robots has received much attention from the research community in recent years. They offer advances in planetary exploration, reconnaissance, rescue missions, etc., where hostile environments pose a risk to humans. In this book, we consider exploring a 2-D environment with multiple robots by modelling the problem as a Potential Game rather than using conventional frontier-based dynamic programming algorithms. A potential game is a type of game that results in coordinated behaviours amongst players. This is done by enforcing strict rules for each player in selecting an action from its action set. As part of this game, we define a potential function for the game that is meaningful in terms of achieving the greater objective of exploring a space. Furthermore, an objective function is assigned for each player from this potential function. Simulations show that the resulting potential game algorithm outperforms uncoordinated algorithms by taking less time to uncover a space.