Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Open source has grown outside the boundaries of hackers, amateurs and software developers, creating a humongous potential in many different areas and aspects of society. The intrinsic and extrinsic motivations that drive open source have been in the subject of much research, but how they affect each other when paid and unpaid contributors come together is still hidden in obscurity. In this book I investigate how intrinsic and extrinsic motivation correlate with each other and how those correlations affect paid and unpaid open source software contributors. If you are working with open source developers as a target group, this book may help you map the preferences of your target group and create more accurate personas. The content of this book might also be of interest if you would like to learn more about how the participants of open source developments are thinking.