Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Australia is one of the most culturally diverse and prosperous societies in the world, and such heterogeneity or pluralism has both advantages and challenges. The Australian government must provide support to and for the integration of migrants, especially among those with a non-English-speaking background (NESB). Investments in information systems (IS) have resulted in the use of information and communication technology (ICT) to raise public awareness of the country's policies, programmes and services. However, communication issues have recently emerged between the government's online IS and the NESB migrants and their communities. Based on their increasing significance in Australia's socio-economic and political landscape, it is necessary not only to identify and understand the needs of NESB migrants, but also to determine the barriers (both perceived and actual) that NESB migrants experience with regard to government online services (otherwise termed 'e-government').