Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This volume explains how metaphors, metonymies, and other figures of thought interact cognitively and rhetorically to tell us what writing is and what it should do. Drawing on interviews with writing professionals and published commentary about writing, it argues that our everyday metaphors and metonymies for writing are part of a figurative rhetoric of writing - a pattern of discourse and thought that includes ways we categorize writers and writing; stories we tell about people who write; conceptual metaphors and metonymies used both to describe and to guide writing; and familiar, yet surprisingly adaptable, conceptual blends used routinely for imagining writing situations. The book will give scholars a fresh understanding of concepts such as 'voice', 'self', 'clarity', 'power', and the most basic figure of all: 'the writer'.