• Ruim aanbod met 12 miljoen producten
  • Veilig betalen
  • Gratis levering vanaf € 20
  • Altijd een winkel in je buurt
  • Winkels
  • Verlanglijstje
  • Winkelmandje

Meaningful marketing

Bart Lombaerts
Boek | Nederlands | Paperback
€ 29,99
+ 59 punten
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 20
Levering in de winkel of bij je thuis
of
Afhalen na 30 minuten
Ik haal af in

74% van de merken mag zomaar verdwijnen, zonder dat de consument dat erg zou vinden. Reclamespots worden massaal doorgespoeld en meer dan 20% van ons heeft een adblocker om aan banners te ontsnappen. De perceptie van reclame gaat er jaar na jaar op achteruit. Tussen merken en consumenten kunnen we dus gerust spreken van een vertrouwensbreuk.

Is het dan game over voor merken? Gelukkig niet. Op voorwaarde dat ze zich op een andere manier gedragen en consumenten meerwaarde bieden. Meaningful marketing is de enige manier om het vertrouwen te herstellen. Consumenten niet louter vragen om te kopen, maar hen ook iets bieden en zo een langetermijnrelatie opbouwen.

Dit boek gaat dieper in op de evolutie die tot een grote kloof tussen merken en consumenten geleid heeft en hoe meaningful marketing die kan verkleinen en zelfs doen verdwijnen. Via vele voorbeelden maakt het deze filosofie en de verschillende technieken erachter tastbaar zodat je meteen zelf aan de slag kunt.

Specificaties

  • ISBN-nummer: 9789401456005
  • Verschijningsdatum: 27/11/2018
  • Aantal bladzijden: 120
  • Uitgeverij: Uitgeverij Lannoo
  • Afmetingen: 180 mm x 250 mm
  • Gewicht: 349
  • Type: Boek

Beoordelingen