Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
With all new and expanded chapters, the third edition provides an in-depth look at how terrorists exploit mass media to get attention, spread fear and anxiety among the targets of this sort of violence, and threaten further attacks. The traditional news media's appetite for shocking, sensational, and tragic stories has always resulted in over-coverage of terrorist events and threats. But today, social media, such as Twitter, Facebook, and YouTube, allow terrorists to communicate directly with huge audiences around the globe spreading their propaganda, radicalizing and recruiting followers, and providing know-how to "lone wolves." On the other hand, governments in democracies, too, utilize mass media to enlist public support for counterterrorist measures. This volume will help readers to understand the centrality of media considerations in both terrorism and counterterrorism.