• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Marketing-strategie

voorkom valkuilen met deze praktijkgids voor effectieve online marketing

Jenna Tiffany
Paperback | Nederlands
€ 37,50
+ 75 punten
Levering 2 à 3 werkdagen
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Wil jij een marketingstrategie maken? Dan is dit boek echt iets voor jou. Jenna Tiffany’s boek helpt je om beter te worden in het gebruik van tools en modellen, ontwijk veelgemaakte fouten en optimaliseer jouw strategie voor succes.



In Marketing-strategie krijg je een duidelijk en eenvoudig te volgen overzicht van waarom strategie belangrijk is, hoe deze moet worden gemaakt, hoe deze moet worden geïmplementeerd en – cruciaal – hoe het succes ervan kan worden gemeten, zodat je een effectieve marketingstrategie voor jouw bedrijf kunt ontwikkelen. Dit boek bevat een uitgebreide lijst van wereldwijde voorbeelden en casestudy's en geeft een bespreking van de rol die strategie speelt in de langetermijnvisie van elke organisatie. Het bespreekt ook de belangrijkste modellen en kaders die kunnen worden gebruikt om de marketing-omgeving te analyseren en biedt informatie over segmentatie, targeting en positionering. Dit boek is van belang, omdat het enkele belangrijke uitdagingen schetst die zich waarschijnlijk zullen voordoen. Het boek geef preventief advies om deze valkuilen te vermijden.



Marketing Strategie is zeer praktisch van opzet. Hoofdstukken zijn kort en bevatten korte taken die de lezer helpen de besproken concepten te begrijpen. Samen vormen deze taken een stapsgewijs raamwerk voor het creëren van een marketingstrategie. Het raamwerk is flexibel en kan worden toegepast in verschillende bedrijfstakken.



Marketing-strategie bevat ook input van vooraanstaande marketingstrategen, waaronder Mark Ritson en organisaties zoals Mailchimp, het Chartered Institute of Marketing en de Data & Marketing Association.

Jenna Tiffany is oprichter en directeur van marketingbureau Let's Talk Strategy en staat bekend als één van de 50 beste marketeers ter wereld. Als Chartered Marketer en bekroonde fellow van de IDM, heeft ze gewerkt met merken als Shell, Hilton en World Duty-Free en is ze een gekozen lid van de DMA UK Email Marketing Council. Ze spreekt ook op internationale conferenties, geeft les aan universiteiten en wordt geïnterviewd over marketingstrategie

en de nieuwste trends. Ze is gevestigd in Londen en Lissabon.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
274
Taal:
Nederlands

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9789083309118
Verschijningsdatum:
8/05/2023
Uitvoering:
Paperback
Afmetingen:
170 mm x 244 mm
Gewicht:
596 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 75 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
MUST-HAVES

Hier bloeit iets

Nu dubbele punten op onze selectie nieuwe titels
MUST-HAVES
Hier bloeit iets
AANGERADEN

Onze cadeautips

voor Moederdag
AANGERADEN
Onze cadeautips voor Moederdag
MOEDERDAG ACTIE

Alleen in onze winkels: kortingsbon van € 10 voor e-books

bij een Vivlio e-reader
MOEDERDAG ACTIE
Vivlio e-reader + € 10 aan e-books
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.