• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Marketing Plans in a Week

How To Write A Marketing Plan In Seven Simple Steps

Ros Jay
Paperback | Engels | Teach Yourself
€ 13,45
+ 26 punten
Levering 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Marketing planning just got easier
Nothing can bring a business greater rewards than getting its marketing right. If you have formed a company, it is vital to market your products or services and to make consumers aware of your business. It doesn't matter how good your products or services are if your marketplace doesn't understand what it is you do, why that is going to be of value to them and why they should buy from you and not the competition. Well-thought-out marketing approaches, attached to a good marketing plan, can be the key to your success. Great marketing will grab people's attention, bringing you more customers, more sales and more profits.

The way you market your company's brand, products and services can mean the difference between you or your competitor getting the sale. Having a good marketing plan in place and enabled will not only unlock huge potential for your business but also help you run your enterprise more smoothly and effectively.

This book will give you the information and skills you need to develop a sound marketing plan. In a week you will learn how to draw up the kind of plan that not only will impress the bank but can be used as your guide to delivering market awarenessand to attracting, winning and keeping sales opportunities.

Whether you choose to read it in a week or in a single sitting, this is your fastest route to success:

- Sunday: What is a marketing plan?
- Monday: Asking questions
- Tuesday: Researching the answers
- Wednesday: The objectives
- Thursday: Converting objects into action plans
- Friday: Putting the plan together
- Saturday: Using the marketing plan

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
128
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781473609594
Verschijningsdatum:
21/06/2016
Uitvoering:
Paperback
Bestandsformaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
130 mm x 193 mm
Gewicht:
113 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 26 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
MUST-HAVES

Hier bloeit iets

Nu dubbele punten op onze selectie nieuwe titels
MUST-HAVES
Hier bloeit iets
AANGERADEN

Onze cadeautips

voor Vaderdag
AANGERADEN
Onze cadeautips voor Vaderdag
VADERDAG ACTIE

Alleen in onze winkels: kortingsbon van € 10 voor e-books

bij een Vivlio e-reader
VADERDAG ACTIE
Vivlio e-reader + € 10 aan e-books
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.