Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The concept of innovation management and learning organizations concepts strongly emphasize the high role of human/intellectual capital in the company and the crucial function of knowledge in modern society. However, there is often a paradox between managerial language and actual practice in many organizations: on one hand, knowledge-workers are perceived as the most valued members of organizations while, on the other, they are being manipulated and "engineered"-commonly driven to burn-out, and deprived of family life. All this leads to the emergence of new organizational phenomena that, up to now, have been insufficiently analyzed and described. Management Practices in High-Tech Environments studies this issue thoroughly from an international, comparative, cross-cultural perspective, presenting cutting-edge research on management practices in American, European, Asian and Middle-Eastern high-tech companies, with particular focus on fieldwork-driven, but reflective, contributions.