Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Als leidinggevende vervul je een sleutelpositie in jouw organisatie. Je hebt zowel zicht op de vele veranderingen, terwijl je ook de dagelijkse werkpraktijk goed kent. Je moet de boel aan de gang houden, leiding geven én die veranderingen succesvol invoeren. Communiceren doe je als vanzelfsprekend. Elke dag opnieuw. Maar af en toe bemerk je ongemak en stel je jezelf vragen als bijvoorbeeld:-Hoe maak ik mijn teamleden meer medeverantwoordelijk?-Hoe ‘verkoop’ ik een onderwerp aan mijn team waar ik zelf niet achter sta?-Hoe ga ik om met de vele vragen, waarop ik zelf ook geen antwoord heb?-Hoe organiseer ik het overleg in mijn team?Herkenbare vragen. Hoe ga je dat aanpakken? Je doet je best, maar je doet maar wat… op goed geluk.Dat kan anders, beter!Dit boek is voor leidinggevenden die willen excelleren in communiceren: als jij beter communiceert, leidt dat tot betere prestaties van jouw team en daarmee van je organisatie. Hoe verbeter je die communicatie?In Deel I lees je over de belangrijkste aspecten van de communicatie in organisaties. Nuttige achtergrond om beter te begrijpen ‘hoe het eigenlijk werkt’. In Deel II staat de praktijk van communicatief leiderschap centraal. De handreikingen geven jou als leidinggevende praktische steun en inspiratie bij zeven lastige communicatievraagstukken. Direct toepasbaar.Erik Reijnders is toonaangevend professional in leiderschapscommunicatie, interne communicatie, organisatieontwikkeling en verandering. Door coaching, masterclasses en praktijkgerichte modules helpt hij vooral leidinggevenden bij het verbeteren van de communicatie in hun team of organisatie.www.samenveranderen.nl