Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Visible language is widespread and familiar in everyday life. We find it in shop signs, advertising billboards, street and place name signs, commercial logos and slogans, and visual arts. The field of linguistic landscapes draws on insights from sociolinguistics, language policy and semiotics to show how these public forms of language relate to multiple issues in language policy, language rights, language and education, language and culture, and globalization. Stretching from the earliest stone inscriptions, to posters and street signs, and to today's electronic media, linguistic landscapes sit at the crossroads of language, society, geography, and visual communication. Written by one of the pioneers of the field, this is the first book-length synthesis of this exciting, rapidly-developing field. Using photographic evidence from across three continents, it demonstrates the methodology and approaches used, and summarises its findings and developments so far. It also seeks to answer common questions from its critics, and to suggest new directions for further study.