Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
A great deal of literature abounds regarding dysfunction and much discourse and media attention is devoted to those who seem to lack an internal moral code. After spending years in the literature of dysfunction, I felt a need to think about mental health from the opposite end of the developmental spectrum. The only logical way to approach the question, for me, was through the process of interviewing some people who seemed to be polar opposites of those I had formerly worked with in a therapeutic setting. I wanted to know more about how some people s moral code developed and what situations or events taught these social and political exemplars the most about right and wrong. My goal was to learn more about prevention in order to avoid the need for intervention. In the end, I wanted to learn more about how to help children in k-12 schools develop a moral sense that is inclusive and supports a democratic foundation of living in communion with others.