Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Dirigeants de PME et PMI, producteurs de produits finis ou semi-finis, responsables de services commerciaux et de marketing, la distribution vous concerne. Que vous assuriez vous-même votre diffusion, ou que vous passiez par un intermédiaire, il vous faut connaître les mécanismes qui règlent l'acte de vente, et la législation spécifique qui s'y rattache. - comment sont régis les différents modes de distribution ? - quels sont les principes de la libre concurrence, et les exceptions autorisées par la loi ? - quelle est la réglementation sur les produits ? - comment sont déterminés les prix ? - Quels sont les devoirs du distributeur ? Dans cet ouvrage, Anne Meunier-Bihl fait le point juridique en la matière. Si vous êtes partenaire de distributeur, en tant que fabricant ou consommateur, vous y trouverez les réponses aux questions que vous vous posez, à propos des applications les plus délicates du droit de la distribution.