Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Learning in the Anthropocene: Reimagining Education in the Twenty-First Century reimagines the education of future generations in our complex society. Carl A. Maida argues we are living in an era of transition that has been repeatedly called an age of acceleration, and in this time of crisis, diverse constituencies will need to coalesce and create place-based arenas for critical inquiry and reflection around biodiversity, energy, and sustainability concerns. Education is therefore critical to the public sphere, which is polarized by contentious debates over class, ethnicity, culture, and more recently the fate of the planet. He posits that two provinces--the school and society--can join together to afford students greater freedom to produce future knowledge by advancing experiential instructional approaches as humanity faces profound challenges to its existence.