Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Organisations are failing the leaders of the 21st century. Operating models are not producing business value, hierarchical structures are not conducive to productivity, inflexible strategies that are too rigid in today's ever-changing environment, and a workforce that is drowning in a sea of change has become the norm. Organisations are experiencing an identity crisis in the knowledge economy. "Why do we exist?", "What is our core business?", and "What are we aiming to achieve?" are all questions that organisations need to answer if they aspire to navigate the hyper-turbulent environment and remain sustainable into the future. Change has become an essential capability that organisations need to manage if they are to be successful into the future. Yet it is evident that leaders are ill-equipped to guide and create meaning for their followers during change journeys with an estimated 90% of change journeys not yielding return on investment. This book explores leaders' stories during a change transformation journey in order to understand and guide an organisation into the future.