Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
La actual estructura biótica del contexto formativo virtual demanda una metamorfosis metodológica y evaluadora en la práctica educativa en línea, a favor de paradigmas más investigadores y socio-constructivistas, donde el estudiante es el eje vertebrador de la praxis educativa digital. En primer lugar, la obra presenta una aproximación conceptual al término de Educación Universitaria Digital. Posteriormente, analiza diversas tendencias socio-educativas en los entornos interactivos 2.0 y describe diferentes instrumentos educativos para evaluar los espacios virtuales. Por último, expone un instrumento didáctico para el análisis e identificación de los modelos y estrategias de enseñanza de cursos formativos digitales denominado (ADECUR) con marca registrada 2.855.153 (en vigor).