Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Dans La Donna et Olympe dort, la parole est légère. Légère et pointue. La Donna, c’est Edmée, femme de quarante ans, qu’un lien très particulier unit au personnage qu’elle appelle sa grand-mère. On peut penser que Raoul n’y comprend pas grand-chose et que c’est parfois une épreuve, pour un grand jeune homme, d’entendre sa mère dire tout ce qui lui passe par la tête. Quant à Olympe, elle dort d’un curieux sommeil tandis que Jude et Mona, ses parents, Marceline, sa sœur, après une nuit chaude et blanche, se retrouvent, comme si de rien n’était, à la table du petit déjeuner. Tout (ou presque tout) se passe en bavardages dans ce théâtre où les personnages monologuent, se coupent la parole, se chamaillent, rêvent tout haut, changent d’humeur, et se disent leurs quatre vérités.