Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Krachtige SEO E-BOOK

Praktische handleiding

Frederik Vermeire
E-book | Nederlands
€ 20,99
+ 20 punten
Uitvoering
Onmiddellijk beschikbaar
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Onmiddellijk geleverd via e-mail

Omschrijving

OVER HET BOEK

SEO is not dead. Dat is de mythe die auteur en SEO-geek Frederik Vermeire uit de wereld wil helpen. Want:
- kleine aanpassingen aan websites maken een groot verschil in de manier waarop een website in een zoekmachine verschijnt,
- je kan met SEO voor bepaalde zoekwoorden jouw concurrenten uit de strijd slaan in zoekmachines,
- SEO is een zegen voor de consument: de zoekresultaten blijven natuurlijk.
Kortom: SEO is krachtig. Je kan er zelfs duizenden bezoekers mee naar je website leiden. Maar krachtige SEO, hoe doe je het (goed)? En niet onbelangrijk: hoe maak je SEO meetbaar? Dat is wat je in dit boek zal ontdekken.

PASSAGE

Er bestaan al honderden marketingmodellen (zoals AIDA), maar weinig modellen omvatten de hedendaagse complexiteit van (inbound) content, SEO, digital marketing en KPI’s (Key Performance Indicators). Avinash Kaushik, de digital marketing-evangelist bij Google heeft enige tijd geleden een nieuw model gebouwd.
De reden waarom ik hier uitgebreid het model van Kaushik bespreek is vrij simpel. Voor mij betekent SEO niet alleen een hoge positie bekleden in zoekmachineresultaten. Het gaat er ook om bezoekers te laten converteren naar leads en prospects en om uiteindelijk klanten voor je bedrijf of organisatie aan te brengen. Avinash Kaushik heeft daar een zeer heldere kijk op.
Veel websites worden volgepropt met ‘Koop nu’-, ‘Bestel nu’-, ‘Vraag nu een offerte aan’- … knoppen. Als je een website bezoekt, heb je misschien niet onmiddellijk het voornemen om te bestellen of een offerte aan te vragen (misschien later of misschien zelfs nooit). Amper een klein percentage bezoekers wil meteen kopen of een dienst afnemen. In dat nieuwe model gaan we begrijpen waarom 98 % van jouw websitebezoekers niet converteert en ontdek je hoe je ze later toch kunt converteren.
Content, marketing en meten zijn bij veel bedrijven nauwelijks op elkaar afgestemd. Veelal worden er grote bedragen aan marketingbudget gespendeerd zonder sterke content en meetpunten. Als er dan wel sterke content aanwezig is, gaat het marketingdepartement er ‘buikgevoelsgewijs’ van uit dat de content perfect zit. Door het vastleggen van meetpunten en KPI’s weten ze waar we nog kunnen optimaliseren.
We willen allemaal de juiste marketingboodschap op het juiste moment aan de juiste persoon tonen. Dat marketingmodel zal dat grondig vergemakkelijken. In dit overzicht zullen we niet het volledige model bespreken, maar ik zal jullie met enkele hoofdlijnen warm proberen te maken om er als digital marketeer meer over te gaan lezen, om je meer in de materie te verdiepen en om na te denken over de huidige (SEO-) strategie binnen je bedrijf of organisatie.

OVER DE SCHRIJVER

Frederik Vermeire is al vijftien jaar bezig met SEO. Als zaakvoerder van WiSEO stuurt hij in 2019 een team van vier SEO-specialisaten aan. WiSEO helpt bedrijven zoals Accent Jobs, Cebeo, Dewaele Vastgoedgroep, VRT... en vele andere in de juiste zoekmachinerichting. Frederik gaf al meer dan honderd in-company SEO-opleidingen en heeft ook zijn eigen SEO Academy om SEO-kennis over te brengen.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
136
Taal:
Nederlands

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9789048636099
Verschijningsdatum:
18/06/2019
Uitvoering:
E-book
Bestandsformaat:
ePub
Afmetingen:
10 mm x 10 mm
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 20 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
MUST-HAVES

Hier bloeit iets

Nu dubbele punten op onze selectie nieuwe titels
MUST-HAVES
Hier bloeit iets
AANGERADEN

Onze cadeautips

voor Moederdag
AANGERADEN
Onze cadeautips voor Moederdag
MOEDERDAG ACTIE

Alleen in onze winkels: kortingsbon van € 10 voor e-books

bij een Vivlio e-reader
MOEDERDAG ACTIE
Vivlio e-reader + € 10 aan e-books
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.