Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The financial crisis of 2009 shook the global economy to its very foundations. But has anything changed at the centers of power since then? Do executive suites look different than they used to? And what do they actually look like? In The Table of Power (1996), Jacqueline Hassink (born 1966) captured images of desks and conference-room tables at the largest multinational corporations in the world, and created one of the most important photo books of the twentieth century. With The Table of Power 2, Hassink takes a new look at the headquarters of the 50 banks, insurance companies and corporations that Fortune magazine lists as the most powerful players on the market today, such as Shell, BP and Volkswagen. With scientific precision, Hassink presents the desks and tables of deserted, soulless rooms, and composes a portrait of the emptiness at the heart of power. Edition of 1, o00 copies.