Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book provides sales management with a new steering tool that is oriented toward future revenue and profits while setting new, concise, and directly applicable work frames. These work frames are necessary because many companies feel that their spending on training their sales force is a waste of time and money; they complain about the lack of improvement and continued low performance. The authors explain why the outlook for current sales steering - as it is practiced in many companies acting on an international scale - is rather bleak and why this highly dissatisfactory entrepreneurial situation must be urgently corrected. These leadership deficits can, from the authors' point of view, be compensated only with the installation of a mindset and a scope of action that is strictly aligned toward company success: sales steering by result framing.