Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Standardized tests do not always provide a complete picture of a student's strengths and weaknesses, particularly individuals with disabilities. This book highlights the rationale, construction, use, and evaluation of informal assessment techniques. A model is included for school personnel to follow. Teachers, counselors, and others will find this model for informally assessing students to be helpful in understanding the various learning styles of children and to develop functional curricula. Chapters cover observational techniques, analyzing and evaluating informal assessment data, communicating results, and grading. Useful appendixes include Observation Checklist, A Sample Rubric Assessment Sheet, and Learning Outcomes and Informal Methods of Evaluation. These assessment tools will be particularly helpful of beginning teachers in developing questioning techniques to promote critical thinking.