• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Management & Bedrijfskunde
  5. Influence of Brands on Female Consumer's Buying Behaviour in Pakistan:

Influence of Brands on Female Consumer's Buying Behaviour in Pakistan:

A Quantitative Study

Hareem Zeb, Kashif Rashid, M. Bilal Javed
Paperback | Engels
€ 74,45
+ 148 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

The aim of the study is to identify and understand the key factors of branded clothing which influence female consumer involvement towards branded clothing in Pakistan. The research model incorporates brand status, brand attitude, willingness to pay premium, self-concept and reference group as the factors in predicting consumer involvement in fashion clothing. A survey is conducted with general female consumers to obtain empirical evidence using questionnaires. The data is analyzed by using statistical techniques: regression analysis, correlation and factor analysis. The study indicates that status branding, brand attitude, paying premium for branded clothing, self-concept and reference groups increase consumer involvement in fashion clothing. The results show that brand attitude is the most significant factor followed by self-concept, brand status, willingness to pay premium and reference groups. Overall, the results imply that the selected variables and factors highly influence consumer involvement in fashion clothing related to self-concept and positive attitude towards branded clothing.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
136
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783639348415
Verschijningsdatum:
5/05/2011
Uitvoering:
Paperback
Afmetingen:
152 mm x 229 mm
Gewicht:
209 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 148 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-bookactie juli 2025
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.