Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The study investigated dimensions of good governance in order to improve higher educational management in Khyber Pakhtunkhwa province of Pakistan. The purpose of higher education is to promote the economic, social, political and cultural life of a nation. The rapid economic, industrial and agricultural advancement of the developed nations is the outcome of their higher education institutions. Unlike its regional counterparts, the developmental indicators of Pakistan have not demonstrated positive results since its inception. Considering higher education to be the most important sector in development, the study was found significant and needed as research was scarce in this area. The objectives of the study included review of relevant literature and a description of different traditions, a search for best practices and identification of new dimensions for improvement of good governance of universities. The population of the study included all heads of institutions, teachers, administrators, planners, examination experts, and students of higher education in the Khyber Pakhtunkhwa.