Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
A manufacturing company is downsizing and wants to know the impact on employee morale. A computer corporation is considering moving its headquarters and needs to determine how many employees intend to relocate. A multinational consulting firm has had a rash of sexual harassment complaints and seeks to determine the extent of the problem. To address these and other business-related issues, organizations are increasingly turning to surveys. Surveys are popular in organizations because--when done properly--they can provide accurate information about major organizational challenges, especially as the technology of surveys rapidly advances. Taking these issues into consideration, How to Conduct Organizational Surveys offers a practical, step-by-step guide. Anyone trying to make the transition from theory to practice will benefit greatly from this how-to guide. How to Conduct Organizational Surveys is also written for researchers who need to fine-tune their surveying skills.