• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Het mediaboek

hoe kom je in de media?

Jochum De Graaf, Stephan Steinmetz
Paperback | Nederlands
€ 45,50
+ 91 punten
Levering 2 à 3 werkdagen
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Vijf miljoen Nederlandse websites met samen 350 miljoen webpagina's vragen non-stop, 24 uur per dag, zeven dagen per week, om aandacht. Via de kabel bereiken gemiddeld 35 televisiezenders de huiskamer, waarvan een stuk of tien Nederlandstalig. Het aanbod van radiozenders (landelijk, regionaal, lokaal) is overstelpend. Op sociale media als Facebook, Twitter en Hyves maken miljoenen Nederlanders gewag van hun belevenissen, vaak van persoonlijke aard en bedoeld voor vrienden, soms van publieke aard met het oogmerk een breed publiek te informeren. En dan zijn er altijd nog vijf, zes landelijk verspreide kranten, een stuk of twintig regionale dagbladen, vijfhonderd nieuwsbladen en duizenden magazines en tijdschriften.
Media zijn er altijd, overal en alom. Niet alleen zijn het er veel, ze zijn ook voortdurend aan verandering onderhevig. De komst van internet heeft de mediawereld compleet op zijn kop gezet, en de gevolgen van de digitale revolutie zijn nog lang niet uitgewoed.

Tegen deze woelige achtergrond biedt Het mediaboek een eerste inzicht in de werking van de media en vervolgens een handleiding voor het omgaan met die media. Een praktisch handboek voor iedereen die zich beroepsmatig of in verband met een opleiding, verdiept in de werking van communicatie en journalistiek. Maar ook voor elke organisatie of actiegroep, elke voorlichter of pr-functionaris van een ziekenhuis, school of sportvereniging die toegang zoekt tot de media. Of die, want andersom kan ook, juist uit de greep van al te opdringerige media wil blijven. Daarmee is
Het mediaboek onmisbaar in de omgang met de media.

Een hernieuwde uitgave van Het Mediaboek, zoals oorspronkelijk geschreven door Gerard Boon en Kees Brants, en uitgegeven door het Instituut voor Publiek en Politiek.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
209
Taal:
Nederlands

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9789059318717
Verschijningsdatum:
8/08/2012
Uitvoering:
Paperback
Afmetingen:
150 mm x 220 mm
Gewicht:
368 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 91 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
MUST-HAVES

Hier bloeit iets

Nu dubbele punten op onze selectie nieuwe titels
MUST-HAVES
Hier bloeit iets
AANGERADEN

Onze cadeautips

voor Moederdag
AANGERADEN
Onze cadeautips voor Moederdag
MOEDERDAG ACTIE

Alleen in onze winkels: kortingsbon van € 10 voor e-books

bij een Vivlio e-reader
MOEDERDAG ACTIE
Vivlio e-reader + € 10 aan e-books
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.