Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
First published in 1984. A common myth is that that young children (say around three years of age) do not understand death or give the death of friend, pet, brother, sister, parent, grandparent, other relative, or give it a Raggedy-Ann doll meaning. However, research has indicated that they do. If it is difficult for us to think about our death, it is the author's hypothesis that to think of the death of our children is an even greater difficulty. We dread the thought of our children suffering pain, dying, and death. Similarly the thought of our children suffering grief is difficult for us to comprehend. Helping Children Cope With Grief is more universal to more than the area of grief and is a valuable tool for parents, teachers, and counselors when their goal is to develop happier, more loving children.