Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Goed besturen gaat niet vanzelf. Bestuurders willen weten wat van hun verwacht wordt.
Wat maakt een goede voorzitter? Voorzitten is een kunde en dat kan je leren. In dit handboek staan de eigenschappen en vaardigheden beschreven die daarvoor nodig zijn. Het versnelt het ontwikkelen van de vereiste ervaring en inzichten. Het gaat in dit boek over het goed besturen van een organisatie en de centrale rol die de voorzitter daarin vervult. Als voorbeeld worden acht onderling zeer verschillende sectoren besproken, maar de lessen die daaruit volgen zijn ook daarbuiten van toepassing. Dit boek is niet alleen voor voorzitters, maar juist ook voor bestuurders en mede-toezichthouders. Samen zijn zij verantwoordelijk voor de kwaliteit van de voorzitter. Een goede voorzitter is nog geen garantie dat het goed gaat, maar met een slechte voorzitter gaat het zeker mis.