Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Gestaltmethodisch werken richt zich op het vergroten van het gewaarzijn van supervisant en supervisor en biedt daarmee veel voor het ontwikkelen van het vermogen om contact te maken. Dit boek levert een aantal boeiende ideeën en technieken om te leren dat contact te maken. Ideeën en technieken die supervisoren kunnen gebruiken om een beter contact met zichzelf te maken als supervisor, een beter contact met de supervisant én die supervisanten kunnen helpen meer in contact te komen met zichzelf en de mensen met wie ze werken. In dit boek komen aan de orde: de winst van het gestaltmethodisch werken binnen supervisie, het vergroten van het gewaarzijn van de supervisant, de dialoog en het contact tussen supervisor en supervisant, visies op weerstand en hoe er mee om te gaan, polariteiten in supervisanten, de schaduwen hoe deze te verkleinen en het `werken met stoelen` binnen supervisie als techniek voor het ervaringsgericht werken met supervisanten. Het boek is bedoeld voor supervisoren, coaches en andere professionele begeleiders die op zoek zijn naar een kader en ideeën om te werken aan het vergroten van het ervaren, het voelen en het werken in het hier-en-nu binnen de professionele begeleiding.