Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
What is a focus group? Why do we use them? When should we use them? When should we not? Focus Groups for the Social Science Researcher provides a step-by-step guide to undertaking focus groups, whether as a stand-alone method or alongside other qualitative or quantitative methods. It recognizes the challenges that focus groups encounter and provides tips to address them. The book highlights three unique, inter-related characteristics of focus groups. First, they are inherently social in form. Second, the data emerge organically through conversation; they are emic in nature. Finally, focus groups generate data at three levels of analysis: the individual, group, and interactive level. The book builds from these three characteristics to explain when focus groups can usefully be employed in different research designs. This is an essential text for students and researchers looking for a concise and accessible introduction to this important approach to data collection.