Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
By the time the computer arrived on the architectural scene, its place had been prepared by decades of avant-gardist experimentation. The modernist program of rationalizing creative practice took a decidedly bureaucratic turn between two generations of constructivists in the 1930s and 1960s. From Paris to Cambridge, painters, poets, designers, and architects poured their energy into cracking the code of artistic genius in hopes of democratizing the creation of better environments, thus stimulating a nascent repertoire of algorithmic techniques. The motivation to use these new techniques emerged from attempts to understand art and architecture through serial effects. By reformulating their disciplines in terms of flowcharting procedures developed in the field of scientific management, artists and architects enacted a paradigm shift that had long been a cherished dream of modernism, replacing composition with organization as the basis of design.