Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book is about the unique, largely ignored and forgotten passenger-cargo ships that were not liners but more than ordinary freighters. The first appeared in the 1930s but their heyday was post-war until the 1960s. There were dozens of these ships, often carrying 50-300 passengers in very comfortable, sometimes quite luxurious quarters. They were club-like, even yacht-like, and preferred by many, pre-jet travelers who wanted a longer, more restful journey, away from the often hotel-like quality of the big ocean liners. They also happened to be cargo vessels, carrying holds of cargo while adhering to scheduled sailings. William Miller presents an important record of a little-documented aspect of maritime history.