Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This studyconsiders the work of two experimental British women modernists writing in the tumultuous interwar period--Virginia Woolf and Olive Moore--by examining four crucial incarnations of female embodiment and subjectivity: female bodies, geographical imagery, national ideology and textual experimentation. Dickinson proposes that the ways Mrs. Dalloway, and The Waves by Virginia Woolf and Spleen and Fugue by Olive Moore reflect, expose and criticize physical, geographical and national bodies in the narrative and form of their texts reveal the authors' attempts to try on new forms and experiment with new possibilities of female embodiment and subjectivity.