• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Marketing & Communicatie
  5. Marketing
  6. Effect of Country Image on Consumers' Hypermarket Patronage Intentions

Effect of Country Image on Consumers' Hypermarket Patronage Intentions

Gongjian Kan, Gérard Cliquet
Paperback | Engels
€ 77,95
+ 155 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

The increasing saturation of retail markets in developed countries and the resulting fierce competition within their borders pushes global retailers to seek overseas markets. A comparison of different retailers' responses to different environment points to some effective implications for global retailers. Most COO studies have been conducted with respect to physical products, whereas research on the COO effect for services is very limited. Therefore, exploring the effect of COO of a retailer on the patronage intention and further understanding the difference of COO effect on retail patronage behavior between different cultures is of great significance to understand the determinants of retailers' loyal patronage behavior. This book firstly explores the experiences and lessons learned from global retailers' operations in East Asian countries followed by discussing the cross-cultural effect of country image on consumers' hypermarket store patronage intentions. The research findings should be especially useful to global retail managers in formulating their international marketing strategies, or anyone else who are interested in the cross-cultural study in retailing field.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
216
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783659315206
Verschijningsdatum:
23/01/2013
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
152 mm x 229 mm
Gewicht:
322 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 155 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
AANGERADEN

Alles voor een vliegende start

op school en op kantoor
AANGERADEN
Tips voor een vliegende start
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.