Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Disruption, delays, travel chaos, fierce debate and financial woe have been regular newspaper headlines since Edinburgh announced plans to bring back trams. Edinburgh's first tramway network was a horse-drawn service from Haymarket to Bernard Street, opened in 1871. In January 1888, a cable system came into operation. With amalgamations with the electric Leith system and a takeover by Edinburgh Corporation, the trams were all electrified in 1923. In Edinburgh Trams Through Time, Keith Anderson explores the city's long love affair with trams, identifying key events, individuals, technical advance and organisations that delivered the first eighty-five years of tram service, the reasons behind the scrapping of the fifth-largest tramway in the world, the changed environment reversing that decision, and the challenging and fraught project that returned trams to service.